πŸ’™ ⓉⒽⒺ β“…β’Άβ“ˆβ“‰ β’Ύβ“ˆ β“„β“ƒβ“β“Ž ⓉⒽⒺ β’»β“Šβ“‰β“Šβ“‡β’Ί β“Œβ’Ύβ“‰β’½ ⓉⒽⒺ β“β’Ύβ’Όβ’½β“‰β“ˆ ⓄⓃ πŸ’™ : aku bukan PEMUSNAH!

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum and Hai, Welcome to My Simple Blog! ;)


owner

Contact Me

credits
10:18β€―PM | 0 Cloud(s)
aku bukan PEMUSNAH!

hai? finally aku ada masa nak dudok lagik sekali depan laptop santai sambil dengar lagu exist and tulis blog. such a really really busy week. mok gila jak sik rasa. sikpa, demi sesuap nasik kan :') hahaha. inshaALLAH rezeki ada di mana mana. kerja jak rajin rajin rezeki pun senang masok ta orang hahaha. uwaa. macam macam aku lalui. tuhan jak tauk :')

so tadik pun busy urus Ariq masok kerja. tunggu punya tunggu supervisor sik masok masok. aihh last last aku daftar jak nya masok under nama aku. hahaha terus kerja nya. ambik lah kau. malas ku lalek gik sian nya dari pagi dudok dengan aku, tunggu supervisor. tapi Ariq memang maseh belom dapat sesuaikan dirik. sebab nya sikit sikit ekot aku sia sitok aiyer sikpa, lamak lamak okay ya Riq :')

so ambik senangkan Ariq aku ato shift nya sama an aku. so bila nya mok makan, rehat pasemua boleh sama aku. sik juak aku nak tinggalnya sorang. gikpun nya sik biasa sitok. almaklum, berhijrah bah. so everything mekduak Ariq polah sama tek. aku sian tengok nya. asal part isik borang nya paling malas. kakya nya susah nak faham camne nak isik. so aku pun macam tolong nya. so everytime nya isik ya aku tetak kakya nya pun tetak. sign duak tiga igek helai oh Riq, klasik na rasa hahaha. makan sama tek, aku suroh nya ambik apa apa mok juak ambik sikit jak. aiyer anak ya, aku memang ari ari makan sosej masak merah and terung jangan di ekot pesen aku tok. Shahrul tauk ya favourite aku. hahaha dah aku bayar makanan nya, bok nya padah 'sikit ya jak kmk makan oh' hahaha dah ku soh ambik ya jak di ambik. aduhai cali Ariq.

sokay, yalah perks of working. lebih lebih lagik mun bok masok. i know its hard. awkward. bak kata kawan aku, 'pendiam juak kazen kau' hahaha dah ku padah Ariq pesen sik bercakap an orang. aku padah Ariq kazen aku bah haha yalah sebab nya tek. tapi sikit sikit ku ajar nya, macam ne tengok article, carik stok lam stor pasemua. sebab Ariq under Arrow. sama stor an kmkorang Knight. so hopefully bila supervisor ada, si Frankie ya ajar nya lebih gik. aku tauk nya nervous sebab first time kerja yalah mala tanyak aku ya aiyer.

so ari bila oh, aku nang moody. bila kawan aku hantar screenshot yang gerek rul anok aku pemusnah. ya Allah eh nang besar dugaan. aku kaco nya pun sik. apa gik contact. sikda lalu tauk. biarlah aku tahan rindu dikmpun. sikda ku kaco torang bah. pahal aku di jaik? walhal aku siktauk papa. aku lamak tok busykan dirik an kerja. sampe nak agak aku lah apa ya Allah eh apahal semua ya :'( aku siktauk bah apa salah aku, kenak harus aku yang kau maok gilak hancor kan? apa sikbunoh jak aku :'(

aku nang down lalu. aku pasrah jak kalau kau agak aku nak nyerang aku. aku tauk aku sik salah papa. aku dah dekat tiga minggu sik kontek gerek kau bah. aku pun bukan nya tauk nya sihat sik sinun makan sik minum sik walau aku tauk aku kedirik pun riso an nya bulak lah aku sik riso. dalam aku busy pun aku selalu pike nya. kau pun tauk aku sayang nya, tapi aku redha bah. kalau memang kau pilihan nya. aku sikda juak nak kaco. aku diam jak walau dalam aku hancor bukan torang pernah tauk. *tears falling*

aku sikda lalu nak musnah kan rumahtangga torang. tauk aku torang baruk baruk bercinta memang sayang ya maseh terasa. tauk aku konsep kau 'WHAT MINE IS MINE' aku sedar dirik aku sapa nak di banding an kau. aku memang murah macam kau cakap tapi aku pun ada maruah. aku jaga maruah aku lamak tok even maruah laki kau, sebab aku sayang nya. tapi aku sikda sampe nak perlu jaikkan orang untuk meraih cinta laki. no aku bukan suntok camya malah aku diam kan? aku sik kaco kan? so kenak perlu canang canangkan nama aku sebagai pemusnah? sampe padah mok aku hanco?

aku berik kau peluang sekali, untuk agak aku bunoh aku terus kalau ya kau maok. kalau ya puaskan hati kau. tapi lekak aku mati aku mok kau pike, berbaloi kah kau polah camya? kau mok gilak aku hanco kan? bunoh lah aku. aku sedia. aku tauk aku sik salah. salah ka aku maseh simpan rasa sayang ya kalau ya yang dikurniakan Tuhan rah aku. aku sayang aku diam jak. aku sikda kaco papa kan? aku tauk ya hak kau walau belom sepenuhnya. kalau nya namena laki kau baruk aku sikkan pernah simpan rasa sayang ya.

aku dah besar aku tauk pike juak bah. aku sikkan maok kelae setegal laki bah :'( kau polah camya sebab apa? aku yang malu bah. aku choose untuk diam pendam and luah sitok walau aku rasa sik secure lalu dah kinek bila kau nak agak aku nyerang aku. haters gonna hate? yes. kau bencik lah aku macam ne sekalipun walau aku sik salah. one day kau pike balit berbaloi kah semua ya? dipersilakan aku alu alukan. ingatlah, orang teraniaya and bersabar sentiasa di bawah lindungan tuhan inshaAllah ya Ariq yang padah :')

PENAT DAH AKU. *tears falling* polah bait banyak ne sekalipun tapi kalau ada orang maseh nak camtok apalah guna aku? buat bait maseh dipadah jaik. :'( kadang aku down tapi aku kedirik pujok dirik, yang aku harus kuat. mesti juak kuat. kalau aku sik kuat sapa nak kuatkan aku :'( na sik? andai kau dapat baca hati aku Shahrul nang aku luah semua rah kau sebab kau jak tempat aku luah dari dolok. aku rindu kau, serius :'( jaga dirik rul jaga mata jaga hati. aku akan doakan kau sentiasa walau dalam diam :'( may Allah ease everything bah bye sayang kau rul :')


0 Comments: