πŸ’™ ⓉⒽⒺ β“…β’Άβ“ˆβ“‰ β’Ύβ“ˆ β“„β“ƒβ“β“Ž ⓉⒽⒺ β’»β“Šβ“‰β“Šβ“‡β’Ί β“Œβ’Ύβ“‰β’½ ⓉⒽⒺ β“β’Ύβ’Όβ’½β“‰β“ˆ ⓄⓃ πŸ’™ : Hampir

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum and Hai, Welcome to My Simple Blog! ;)


owner

Contact Me

credits
12:02β€―AM | 0 Cloud(s)
Hampir

Hi? aa lelah bok balit kerja kak mandik terus masok bilit. lua penoh an orang bujang dari sabah singgah tido sitok sidak kazen tok and geng nya. hmm. ntah. apa ku nak cita oh? oh okay ingat dah. one fine night, aku di kejut an wasep sue. nya padah ada ayoi kol ka? and i was like, uhh? sikda, sikmungkin lah nya mok kol aku. *tears falling*

kakya Sue anta sigek screenshot tok, kakya nya padah 'jangan nangis k cipah' belom kau padah, aku dah nangis, Sue. bulak lah, aku tok duakpuloh empat jam pike nya, sapa sik sedih tangga gik benda camya makin lah aku sedih. sakit nya aku yang rasa Sue. kakya aku padah Sue, bodoh bah aku sebab terlalu berharap, terlalu sayang. sampe bila aku mok jadi camtok? *tears falling*

the best thing to have Sue in my life is, nya sanggup dengar luahan hati aku. mun aku down, aku akan blame dirik aku. sebab aku bodoh. yes bodoh! bodoh sebab terlalu sayang orang camya gilak sampe dirik terlukak lalu. tapi Sue, bila nya dengar aku padah camya, nya akan comfort aku. serius, nya akan padah, aku sik bodoh, cuma perasaan ya memang lahir dari hati kita dikmpun, kalau kita boleh control perasaan kan senang? memang boleh control perasaan tapi hati kita sikpat deny apa apa. sakit yang kita rasa kelak.

Sue will always nasihat aku. malam ya, nya padah nya sian tengok aku. siktahan tengok aku salu tido berendam aek mata. kadang benda ya aku bawak bawak masa kerja. termenung sia sitok. macam orang hilang arah. nya padah nya sakit hati. tapi Sue, kau sikboleh sakit hati an sapa sapa, sebab tok pilihan aku mok stay terus camtok walhal ada banyak option lain aku boleh buat. *tears falling* kau maybe belom faham sepenuhnya, tapi kau one of my friend yang faham situasi aku walau kita sik sama pendapat.

kalau kau nak blame nya or even perempuan ya, salah juak. sebab aku yang salah sebenarnya. aku yang sik move on. ya lah hakikat nya. pedih perit tapi benar.  kau berkali kali padah move on pun aku tetap tutup hati aku walau aku aokkan jak. kau suroh aku berenti dolok semua tok. cuba avoid la. macam Shila, nya pernah tengok aku nangis, apa Shila padah? nya pernah lalui aku. nya pun salu nangis. tapi nya salu baca alfatihah and istighfar mun nya nangis, nya terus tenang. so aku ekot, and aku admit aku berenti nangis kedak ya.

bak kata Shila, nya tauk rindu ya sakit. sayang orang yang kita sikpasti nya sayang kita gik sik pun sangat sangat sakit. tapi Shila padah, life must go on. nya pun lamak dolok cam aku. tapi alhamdulillah Shila kuat, tapi aku sik. Shila mampu lawan semua and bukakkan hati untuk orang lain. aku? aku langsung sikpat. aku akan sakitkan hati orang kelak *tears falling* ya Allah tabahkan hati aku untuk semua tok :'(

Shila pesan, first thing first aku mesti and WAJIB polah, buang no hp. walau sampe bila bila kita maseh hafal. kakya gambar. sikboleh sigek pun simpan. mun sik mala terkenang nya padah. tapi Sue pesan, tulis semua kenangan and luahkan dalam kertas kakya bakar. barang semua kalau boleh buang. malam ya aku nang tekad dengar cakap sidak sebab aku nang kecewa. bulak sik. aku siktauklah jeles bah. sebab nya ada sayang orang lain lebih dari aku, care orang lain dolok gik dari aku. bukan apa bah, sebab aku dolok always no satu dari orang lain, bulak lah aku sik kecik ati kan an perubahan semua ya *tears falling*

so the moment Sue nasihat aku, aku dapat call dari nya. and i was like, no i shouldnt do anything just stay. stay right where you belong as i said to myself. aku jawab and we have that simple conversation not like usual but really berik aku makna lalu. walau sik cam sweet ka apa, simple jak, kan semua berubah dah. aku tahan nyawa nangis masa ya and pretend aku okay sebab aku sikmok tunjuk aku maseh lemah an kau. aku pike bah, apa sebab kau berfikir nak call aku?

aku salu pike kau maseh sayang aku. tapi ya kata hati aku jak. aku sikpat tekak hati kau kan? *tears falling* serius aku siktauk bah. aku hampir mok pilih jalan mok buat buat aku okay and lupakkan kau, kakya mesti aku akan patah balit. sikkan polah. kenak susah gilak mok terimak hakikat kita dah berkawan and sikda papa gik :'( bodoh bah aku. apahal hati aku kuat lalu sayang kau rul :'(

aku salu doa kebahagiaan kau walau hati aku terlukak and hancur berkecai. kau mungkin siktauk sebab ya aku ambik jalan untuk diam. kalau kau contact aku, alhamdulillah aku memang akan happy walau kecik jak tapi makna nya besar bagi aku. tapi dalam diam, aku sentiasa akan mok tauk khabar kau, kau okay sik makan sik or what so ever sebab ya aku care sebab sayang. sebab sayang aku rah kau maseh lom pudar :'( entahlah, aku sayang kau. inshaAllah sampe bila bila, Allah akan permudahkan segalanya. jaga dirik kau, kau jangan manjak gilak sakit sikit mok tok rindu lah ya lah. kau laki mesti taf. kau kan cemboy aku walau halus kan? :') bah ya jaklah iwalyfaa :')

0 Comments: