πŸ’™ ⓉⒽⒺ β“…β’Άβ“ˆβ“‰ β’Ύβ“ˆ β“„β“ƒβ“β“Ž ⓉⒽⒺ β’»β“Šβ“‰β“Šβ“‡β’Ί β“Œβ’Ύβ“‰β’½ ⓉⒽⒺ β“β’Ύβ’Όβ’½β“‰β“ˆ ⓄⓃ πŸ’™ : Feeling Down

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum and Hai, Welcome to My Simple Blog! ;)


owner

Contact Me

credits
10:48β€―PM | 0 Cloud(s)
Feeling Down

Hi? aku rasa baruk marek blog. aritok aku blog gik sebab aku nang sikpat tahan gik nak nangis. malam tadik saknya suroh aku tengok fb kau rul. and fb mamak. so first ya, aku memang sikda friend an mamak or even kau. sebab kau dah remove aku kan? okay aku paham di sia. so aku stalk mamak lok. and aku tengok tok.



berderey aek mata aku tengok post ya. serius. sesedih mak, sedih gik aku. aku tauk memang sikpat banding lah kasih sayang aku rah kau an mamak. tapi aku lagiklah rindu. tengok kau jaoh dari aku. pergi dari aku pun dah cukup cukup sedih. all this while aku kuatkan dirik aku rul. tapi kau siktauk apa aku rasa *tears falling* kalau kita dapat tuka hati and fikiran, aku mok pinjamkan kau duak benda ya untuk sehari, biar kau rasa apa aku rasa. kau mungkin ingat senang, sebab kau dah bahagia tapi perasaan aku langsung kau sik jaga. face the fact lah, aku nang sik di hargai pun. setiap kebahagiaan kau melambangkan seribu satu kesedihan aku alami. aku hadapi. sorang sorang oh bukan aku tarit orang lain. biar aku kedirik sakit sik jaga dirik. nangis. sik makan sikmok apa semua sikmaok gara gara sakit nya rasa sayang orang. sampey kawan aku sound aku padah sikmok aku pike pasal kau. even family aku padah semua ya akan bunoh aku mun aku maseh bawak bawak perasaan camtok masa study. aku tauk and aku sedar. tapi siapa dapat halang aku? kalau perasaan ya maseh ada, memang yalah yang aku simpan and pendam.

so after that baruk aku stalk rul. and this is what ive got.

kau rasa apa rasa hati aku? hanco kan? memang. aku memang patah hati lalu. sampe tido aku nangis. kalau orang pasang cctv kali sian orang tangga aku nangis sampe tido. sikpernah aku sayang orang macam tok. tapi apa orang polah? bahagia? lupakkan aku semudah ya. aku faham. hati manusia lain lain. mungkin bagik kau senang, bagik aku sik. sikkan semudah ya. okaylah. kalau namena ya pilihan hati kau, aku biarkan. biar sakit aku pendam. biar kisah kita aku simpan. apa aku polah lamak lamak tok nang camya jak ya. aku rasa biak kecik pun tetak an aku sebab bodoh. kenak maseh sayang orang yang udah jadi milik orang lain? kenak sanggup biar nama dirik jaik di polah orang tapi maseh maok sabar. aku siktauklah. banyak sik orang kedak aku. yang sanggup. biarlah apa orang padah. maseh juak maok cuba. mok bangkit. bengkeng gilak kau aqilah. kenak camya gilak? sik sian dirik ka? sik sayang dirik ka aqilah? sik cukup derita kah kau lamak tok? maseh maok juak ka? ya Allah. aku berserah jak kinek. apa yang jadi, jadi lah. aku penat. penat dengan tangisan. penat dengan rindu. penat dengan sayang yang sik di balas. penat dengan semua. aku harap aku kuat lepas tok. walau aku tok nampak bodoh. maseh maok care. maseh maok pedulik ambik berat. bodoh aku sikkan pernah habis. bodoh aku akan ada hasil. inshaAllah. aku tauk. banyak banyak doa lah. semoga aku kuat and terus kuat serta sikpernah and sikkan putus asa. aku sayang kau aqilah. *tears falling* kadang aku ada pike sian juak aku tok. tapi aku tepis sebab aku sikmok negatif racun fikiran aku. aku mok stay positive. semoga dipermudahkan amin. sayang kau rul :'(

0 Comments: