πŸ’™ ⓉⒽⒺ β“…β’Άβ“ˆβ“‰ β’Ύβ“ˆ β“„β“ƒβ“β“Ž ⓉⒽⒺ β’»β“Šβ“‰β“Šβ“‡β’Ί β“Œβ’Ύβ“‰β’½ ⓉⒽⒺ β“β’Ύβ’Όβ’½β“‰β“ˆ ⓄⓃ πŸ’™ : Don't You Realize I Want You More Than ANYONE :')

Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Assalammualaikum and Hai, Welcome to My Simple Blog! ;)


owner

Contact Me

credits
8:50β€―PM | 0 Cloud(s)
Don't You Realize I Want You More Than ANYONE :')

HI? lamak dah sik post. busy? ofcourse. aku sentiasa busy. agik agik masa Nizam cuti ambik EL. nang full shift ajak seminggu. sampe lah aku demam demam sampe ke hari tok. dah aku demam semua jangkit aku. nizam dolok kakya eyja kakya sue. sian ku tengok saknya. aku pun salah. apa apa pun get well soon guys stay strong okay? aku tauk kerja kita bukan sesenang ne, mun demam pun rasa nak kerja ya memang sikda lalu. aku lalui dah. sampe aku siklarat balit rumah terus tido jak sampe ke esok harinya.

ariya nang berani mati ponteng kerja semata mata nak bebeli barang pake rul. haha sanggup sik aku. biar ku sik kesah kenak anok exec ka sik. janji hajat ku sampe. biar berhari hari ngarang surat. susah. kerja aku bukan senang, busy bah. so bila mok tulis surat ya pun pande tangguh tangguh indah. berhari hari aku tunggu lekak barang di hantar. dah bukan sikit. banyak bah. aku sempat padah kakak gik, mun sik cukup padah, kelak aku beli agik. biar hantar lekak balit kerja. lelah lelah pergi juak ke rumah kakak rasa ati nak ngirim barang an orang kita sayang. bukan apa, aku riso juak takut nya sik makan time ya. atleast ada makanan ringan pake nya makan di hostel mun lapa. aku tauk macamne rul tok aku kenal nya cukup cukup kenal anak tok nya pande lapa malam malam. :')

so bila aku dah hantar ya aku tunggu la nya terimak barang. so maybe i expect to much. aku expect nya kan atleast contact aku. berhari hari rasa mok nangis mok give up pun ada. sik juak ada meses. so finally last few days aku terimak meses nya. walau pun simple bukan kedak nya sayang aku gik, tapi benda kecik camya pun dah berik suatu makna yang besar bagik aku *tears falling* aku tauk aku terlalu berharap. walhal aku tauk nya dah jaoh bahagia. aku tauk orang salu padah pahal aku suka nyakit dirik mok tengok orang bahagia walhal hati jaoh terlukak. susah nak padah. aku sentiasa fikir aku dapat sebab ya aku sikpernah berhenti cuba. walau kadang ada benda nak polah aku marah nangis meroyan sik tentu pasal, even benda ya kecik tapi hati aku nang dah sensitif mun part kau. mudah nangis. aku perempuan, sememangnya congek and manjak. tapi perempuan tok sigek best nya kan? mun nya maok nya akan usaha. aku sikmok tengok orang aku sayang aku lepas camya jak. sebab ya aku kuatkan dirik. even dah nak masok 4 bulan aku single, aku tetap tunggu.

walau ada banyak manusia yang datang, aku tolak dengan bagus. aku tauk, aku sikmok juak sakit kan hati mana mana pihak lain. so better jujur jak lah aku nang sikda rasa nak carik orang lain, lupakkan kesedihan, carik kebahagian kakya okay. bukan cara aku camya. aku siktauklah sampe bila and berapa lamak aku akan bertahan. kadang memang bukan orang lain, memang maok dirikmpun juak kuatkan hati kuatkan semangat, sabar and tabah dalam hal tok. mun gugok pande pande lah angkat balit. mun negatif, buangkan ambik positif. camya lah aku polah an dirik aku. walau aku tauk kadang ada juak rasa aku tok sik di hargai, hati manusia lain lain rambut jak sama hitam. kalau aku choose to stay, sayang nya, belom tentu nya pandang, mungkin perempuan lain jaoh lebih bagus dari aku di mata nya. mena sik? sebab ya orang salu padah, 'cipah jangan terlalu berharap, makan dirik kau kelak' kata saknya. tapi aku? 'nya mok aku kah sik, nya pandang aku kah sik, yang penting aku dah usaha, mun nya sikmok aku, aku tetap maok juak, aku tetap akan usaha sampe aku namena sedar Allah ada better plan for me' ya aku saut orang.

walau orang salu padah orang kedak aku tok susah di tego, masok telinga kanan keluar telinga kiri. tapi aku kadang berpike juak apa orang padah. sebab ada bena nya, tapi kenak hati aku degil susah nak terimak apa orang padah. aku tetap juak maok, sebab hati aku sik rela. kalau aku rela, aku rasa dah sik ku pike sik ku nangis. tapi tengok lah macam ria, orang empuan tok tanyak sal kau jak pun aku dah nangis. sebab jeles. see? benda kecik pun dah terlalu sensitif bagi aku. kenak Allah kurniakan aku rasa sayang yang sikpernah putus putus? walhal aku selalu gugok and still maseh maok angkat balit untuk cuba. kadang aku pikir, mesti ada sebab bah. sebab ya aku terus and terus cuba. sebab impian aku sigek jak, aku memang maok hidup an kau. kalau di berik peluang sekali jak gik, akan ku jaga bagus bagus. kalau namena sikdapat kakya, aku kedirik pergi sikperlu tunggu kau pergi. *tears falling*

entah lah malas aku pike. aku tauk banyak orang nak jatuhkan aku kinek. aku diam aku sabar jak. aku kedirik maok kuat bah. sikda orang lain. hmm. dah dah malas aku nak cerita banyak. aku diam jak lah. kisah aku aku jak tauk. dah. few weeks tok aku nang sakit jak jak. sampe satu saat gusik aku selalu berdarah mulut aku sik berenti berdarah sampe tahan kronik lalu mata aku pun mala keluar aek mata darah. cek cek rah doktor aku kenak skurvi. mustahil orang siktauk apa skurvi. kurang vitamin dalam badan. so mamak nang nervous. riso an aku. nya beli banyak buah. nang banyak. balit kerja jaka ku di kerah makan buah. bangun pagi makan buah. semua buah. gusik aku pun nang bengkak lalu. mala berdarah so aku pun sik selesa. bangun pagi nang terok lah tengok darah dah bekuk di dalam mulut. kadang nang macam aku tok makan bangkai ya berdarah darah jak mulut. makin hari makin sik terurus dah aku. makan sik jaga, sampe sakit. demam. aku bawak busy kedirik sebab sikmok pike benda lain yang maybe distract aku pun emosi. apa apa pun get well soon to myself and stay strong. aku tauk aku kuat and taf hahaha :') hmm kalau dolok marek aku sakit rul yang jaga aku. ciahh bukak balit cita pasal nya hmm :'( banyak kenangan bah. dolok aku sakit nya tido pelok aku oh rindu sikda orang jaga aku macam ne nya jaga aku. haiya. kadang rasa mok on kereta kakya pergi limpas sine tempat ada kenangan mekduak hmm :') macam aku selalu padah, benda kecik orang pike ya mungkin jadi bahan tetak bagik sidak, tapi bagik aku, kecik ne pun dah berik suatu makna yang besar dalam dirik aku.

heh dah la cut the crap, aku mok cita sal senior aku. aku siktauk aku sikpernah cakap an nya masa zaman sekolah sm sains dolok marek. nya senior aku form 5 masa aku form 1. cayak sik? beza sik umo mekduak and betapa ketara mekduak sikpernah cakap each other. so one fine day, nya add aku. sine entah dapat id aku pun, aku siktauk. nya tok nang alem serious dolok marek nya naqib sekolah. naqib tok macam pemimpin pelajar islam tapi laki lah. kalau empuan kmkorang panggil naqibah. so yalahtek, amazingly nya dapat carik aku balit. nya padah nang nya maok carik aku balit. well, the weirdest thing is aku sikpernah cakap pun an nya, so apahal nya maok carik aku? 5 tahun lalu bah, mun nya namena maok cakap an aku, pahal sik carik dari dolok. oh yes, nya udah habis belajar, dah bukak kede sendirik. and yes kinek nya ambik viva. im not shock because aku tauk nya pande. orang sm sains bulak sik pande oh nak. so bila nya contact aku, aku macam 'eh ktk bukan senior kmk dolok ka' and he said, yes. so we start to talk. and weirdest thing again, nya chat aku like 24hrs. kadang aku sik balas pun sebab malas. hahaha. mun aku sik balas, nya nang bercarik. aku tok nang macam ne nak padah oh, trauma aku. hahaha aku takut orang suka suka aku tok. mun nya senior aku, nya tetap jadi senior aku. forever it will be. no such thing nya mok suka aku kah apa, kalau suka dolok lah carik aku sikperlu kinek. kinek aku sayang rul k aku tekan kan aku tetap sayang rul. *muka sedih*

so aku dah explain everything before nya pergi jaoh dari apa yang aku sikmok, faham nak? so ariya aku busy baca novel time kerja. anak tok agak aku. dehel. sine nya dapat carik aku kerja. nya pergi tanyak kaunter cashier sia. ada sik orang nama Aqilah. orang siktauk nya tanyak gik an promoter lain sampe saknya bawak nya agak aku. masa ya Eyja panggil aku, aku angkat muka terus kejut tengok nya datang berik salam. merah muka aku tahan malu. sanggup bah nya carik aku. takut aku an nya. aduh. sine nak padah an orang aku tok sikpat nak terimak orang lain oh? kadang beribu explanation pun tetap juak. dah la bawak secret recipe berik aku yarabbi semua kawan aku tengok padah nya sweet lah apa. oh damn please. nya senior aku. aku sikmok lah camtok. sigek sigek masalah bah. kadang aku fikir bagus aku sik wujud jak. haih aku sayang rul bah sikmok aku terimak sapa sapa. aku lom ready nak bukak hati untuk orang. please lah faham aku. aku maok rul lebih dari sapa sapa lam dunia tok. hmm rindu aku rul eh. takecare rul. aku tauk kinek aku sikterurus. aku urus juak dirik aku dgn bagus bagus slow slow. i will always love you forever and always rul :'( bye.


0 Comments: